11 Eylül 2015 Cuma

Grell Sutcliff/ Kuroshitsuji [Karakter Tanıtımı]

Tanıtımın spoiler içerebildiğini hatırlatalım :)
Ve de tanıtım animeye göredir. Mangaya göre bir kusurumuz olursa affola :)
Are+you+a+boy+or+a+girl+grell+_374ec3d71
Karakterin Künyesi
Adı: Grell Sutcliff
Anime/Manga : Kuroshitsuji / Black Butler
İlk görünüm: Manga Volüm 2/ 6. bölüm --- Anime: İlk sezon 2. Bölüm
Seiyyu: Fukuyama Jun
Bilinen replik: Sebasuchan!
- Death!
362776_anime-black-butler-grell-sutcliff
Grell Sutcliff Kuroshitsuji serisinde var olan bir Shinigami yani ölüm meleğidir. (Kelime anlamı aslında ölüm tanrısı ancak Grell bir melek :D ) Hatta görebileceğiniz gelmiş geçmiş en garip melektir :D
Kuroshitsuji serisinden biraz bahsedelim: Meleklerin, şeytanların cirit attığı bir Orta Çağ Avrupası... Zamanın en nüfuzlu ailelerinden biri olan Phantomhive malikhanelerinde katledilir. Ailenin tek çocuğu Ciel tam öleceği sırada bir şeytan ile anlaşarak dünyaya geri döner. Şeytan Ciel'in ailesine bunu yapanlardan intikam alacak ve sonunda Ciel de ruhunu yemesi için şeytana verecektir. (Seriyi shounen ai'ye kaçıran olay 1) Ciel sonra yanında çok becerikli ve gizemli bir kahya olan Sebastian Michealis ile birlikte geri dönecektir. İngiltere Kraliyet Ailesine bağlı olan bir özel dedektif olacaktır.
Grell Sutcliff spoiler olan bir sebepten ötürü baş karakterlerimizin karşısına çıkar ve seride kalıcı karakter olarak kalır. Kendisi Sebastian Michealis'e aşıktır. Duygularının bir kadın gibi olması ancak vücut olarak bir erkeğe sima olarak da ne erkeğe ne de kadına benzediğinden (yani cinsiyetsiz olduğundan) bu durum da seriyi biraz shounen ai'ye kaçırmaktadır.


tumblr_inline_mwuo3v2XqT1rcl7md.gif
Fiziksel Özellikleri:
Uzun katlı kesimli kırmızı saçları, çekik yeşil gözleri, yine kırmızı çerçeveli gözlükleri, testere dişleri, 170 cm boyu olan bir cinsiyeti belirsiz varlıktır :D Kırmızıya olan tutkusu nedeni ile tüm kıyafetleri kırmızıdır. Ölüm aleti bir motorlu testeredir :D manyak :D Uygunsuz ölüm tırpanı kullanmaktan sabıkalı karakterimiz :D
giphy.gifphoto.jpg
Kişilik Özellikleri:
Hakkında çok şey bilmiyoruz... Kırmızı rengi çok sever.. İnsanları öldürmektense insanları cinayet işlemeye teşvik ettiğinden sapkın bir ölüm meleği diyebiliriz... İnsanların ölürken hayatlarının film şeridi gibi ortaya çıkması ve o yaşanmış anıları izlemek hoşuna gitmekte.. Kendisi tüm kızlar gibi Sebastian Michealis aşığıdır :D Homofobik erkeklerin seriye ön yargılı bakmasına sebep olacak bir karakter ancak benim için seriyi eğlenceli yapan en etkili karakterdir :D
tumblr_mf9jb3l0NV1redp50o1_500.gif
Seride genelde komik sahnelerde bulunan Grell arada baş karakterlerimize komik yollarla da olsa yardım etmekte :D Kişilik özellikleri ile benim için en orijinal karakterlerden birisi olan başka hiç bir seride göremeyeceğiniz ilginç bir shinigamidir :D
tumblr_mj408r4ZKH1qh75xeo2_500.gif
tumblr_mj408r4ZKH1qh75xeo1_500.gif
tumblr_mj408r4ZKH1qh75xeo3_500.gif
Kuroshitsuji serisine tekrar değinecek olursak ki bu günlerde live action projesi mevcut konu bakımından zengin sonu (ikinci sezon sonu gerçek sondur) çoğu insanı tatmin etmese de benim sonunu tahmin edemediğim beni dehşete sokan tek seridir.. Aslında ben başka güzel bir özelliğine değinecektim nerden geldim buraya :D Gerek açılış kapanış şarkıları gerek OST leri ile çok başarılı bir seridir.. Serinin tanıtımında shonen ai yazmasa bile iddia ediyorum Kuroshitsuji bazı sahnelerde shounen ai ye kaçıyor.. Bu sebeple bazı homofobik insanlar seriyi yadırgamakta ve asıl kalitesini görememektedir.. 
Ben de bu serinin çılgın ve orijinal shinigamisini tanıtmaya çalışarak bu önyargıyı kırmak istedim.. İzlemeyenler özellikle ostleri açısından çok pişman olurlar.. Animede müziğe önem veriyorsanız kesinlikle izleyin derim :)

Örnek OST:


0 yorum:

Yorum Gönder